Ons Vlierbeek-DNA

Wij willen graag geëngageerde kinderen op school, we zullen hen daartoe dus ook uitdagen en ruimte geven om initiatief te nemen. We willen hen ook leren dat fouten maken mag maar doorzetten moet.

We willen graag een team vormen met onze kinderen en hun ouders waarin iedereen zich gewaardeerd en gelukkig voelt.

Wij vinden het belangrijk dat kinderen leren door te ontdekken, te beleven en te doen. We willen op verschillende manieren inspelen op hun interesses en talenten.

We kijken respectvol en kritisch naar wat de wereld en de mensen ons bieden. We focussen ons op wat zinvol of nodig is om onze doelen te bereiken.

Ons team heeft aandacht voor de haalbare zorgvragen van de kinderen en engageert zich om hen zoveel mogelijk kansen te bieden.

Schoolbrochure
Privacy
Algemene voorwaarden

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief